Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2008-2009
Проект: "Сюрпрізіада"
Замовник: Кinder Surprise™, компанія "Ferrero-Україна"
Цілі і завдання проекту:
1 . Впровадження цінностей і знання якості продукції Кinder Surprise™ у свідомість споживачів.
2 . Створення дитячого спортивного свята для дітей та батьків, що пропагує здоровий спосіб життя.
3 . Ототожнення дітьми і батьками Кinder Surprise™ зі святом, спортом, здоровим способом життя.
Рішення:
Створення унікального освітньо-спортивного свята для дітей та їх батьків - Сюрпризіада.
Оцінка і аналіз:
1 . Проект впроваджувався в навчальний процес дитячих садків у вигляді святкового заходу для дітей за участю батьків.
2 . Для дітей кожної вікової групи був розроблений індивідуальний сценарій: естафети, конкурси, розіграші, які сприяли асиміляції філософії Кinder Surprise™, героїв бренду і цінностей компанії "Ferrero-Україна" у свідомість споживачів.
3 . Проект проводився в 1060 дитячих садах в 16 обласних центрах України.
4 . Учасниками стали більше 200 000 дітей.
5 . Більше 30 виходів у засобах масової інформації, включаючи телевізійні сюжети про проведене святі в регіональних ЗМІ.
Результати:
До сьогоднішнього дня компанія О2 отримує заявки, листи, пропозиції від керівництва дитячих садків та батьків на продовження проекту Сюрпризіада.