Категорія: соціальний маркетинг
Проект: "Новорічний для Кіндер Біовіталь®"
Рік: 2011
Замовник: Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™, концерн Bayer Health Care
Цілі і завдання проекту:
1. Презентувати новий продукт Ведмежуйки™ Кіндер Біовіталь® і його переваги цільовій аудиторії.
2. Підвищення загального рівня лояльності до бренду Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™.
3. Розкрити цінності Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™ через створення свята для дітей.
Рішення:
1. Проведення інформування споживачів у місцях масового скупчення обраної цільової аудиторії, сімей, які мають дітей віком від 3 до 6 років.
2. Введення героїв, що уособлюють бренд Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™ в новорічні вистави.
3. Проведення з дітьми та батьками ігор, конкурсів, які розкривають цінності та якість продукції Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™.
4. Організація медійної підтримки новорічних вистав: статус та участь Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™.
Оцінка та аналіз:
1 . Первинне охоплення проекту: 350 000 сімей, що мають дітей віком від 3 до 6 років отримали інформаційні матеріали про новий продукт в лінійці Кіндер Біовіталь®.
2 . Більше 194 000 чоловік взяли участь у конкурсах та іграх від Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™.
3 . Завдяки висвітленню новорічних вистав у центральних та регіональних ЗМІ про Кіндер Біовіталь® Ведмежуйки™ дізналися ≤ 3500000 осіб.