Агентство соціального маркетингу О2 було засновано в 2006 році.
Ключові напрямки діяльності з моменту заснування по сьогоднішній день:
- розробка і супровід соціальних брендів, брендів з домінуючою соціальної складової;
- розробка і реалізація стратегічних комунікацій;
- моніторинг і звітність.
Пріоритетні сфери діяльності:
- освітні програми з пропаганди здорового способу життя: спорт, харчування,
- основи життедіяльності;
- освітній маркетинг;
- молодіжне лідерство;
- розробка та втілення проектів для публічних просторів.
Членство в професійних організаціях:
- ISMA(Міжнародна асоціація соціального маркетингу);
- УАМ«Українська асоціація маркетингу»;
Увага! О2 є зареєстрованою торговою маркою в управлінні компанії. У зв'язку з недобросовісною конкуренцією, використанням торгової марки О2 в назві організацій, рекламно-інформаційних матеріалах, що мають відношення до 35 або 41 класів, ми попереджаємо порушників про кримінально-правову, адміністративно-правову та цивільно-правову відповідальність згідно законодавства України.