Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing

Агентство соціального маркетингу О2 було засновано в 2006 році.

Ключові напрямки діяльності з моменту заснування по сьогоднішній день:

  • розробка і супровід соціальних брендів, брендів з домінуючою соціальної складової;
  • розробка і реалізація стратегічних комунікацій;
  • моніторинг і звітність.

Пріоритетні сфери діяльності:

  • освітні програми з пропаганди здорового способу життя: спорт, харчування,
  • основи життедіяльності;
  • освітній маркетинг;
  • молодіжне лідерство;
  • розробка та втілення проектів для публічних просторів.

Членство в професійних організаціях:

  • ISMA(Міжнародна асоціація соціального маркетингу);
  • УАМ«Українська асоціація маркетингу»;

Увага! О2 є зареєстрованою торговою маркою в управлінні компанії. У зв'язку з недобросовісною конкуренцією, використанням торгової марки О2 в назві організацій, рекламно-інформаційних матеріалах, що мають відношення до 35 або 41 класів, ми попереджаємо порушників про кримінально-правову, адміністративно-правову та цивільно-правову відповідальність згідно законодавства України.