Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2007-2009
Проект: Новорічний для Kinder Surprise™
Замовник: Kinder Surprise™, компанія «Ferrero Україна»
Цілі і завдання проекту:
1. Інформування дітей та батьків про Kinder Surprise ™, який створює не тільки якісний продукт, а й дарує свято.
2. Створення новорічної програми для дітей з конкурсами, іграми та подарунками.
3. Формування лояльності до Kinder Surprise ™ у непрямої аудиторії (батьків).
Рішення:
Вперше в Україні компанією "О2" розроблено і введено в новорічні дитячі свята театралізовану інтермедію за участі героїв бренду.
Оцінка і аналіз:
Первинна аудиторія (від 3 до 10 років) - 1208450 дітей. Вторинна аудиторія - 21895114 осіб. Про проект дізналися завдяки інформаційній кампанії в засобах масової інформації, розміщенні банерів та афіш.
Результати:
1 . Ефективна взаємодія дітей з героями: привабливість, довіра, емоційність.
2 . Висока активність дітей у конкурсах, іграх, розвагах.
3 . Свідоме сприйняття дітьми Kinder Surprise™, як свята, яке дарує подарунки і приносить радість, яке завжди поруч з тобою і твоїми друзями.
4 . Висока лояльність непрямої аудиторії (батьків), завдяки демонстрації якості і переваг Kinder Surprise™ у вдало підібраних конкурсах.