Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2009, 2010, 2011
Проект: "Idea X від Nescafe 3 в 1™"
Замовник: Nescafe 3 в 1™, компанія Nestle в Україні
Цілі та завдання:
1. Збільшення лояльності до бренду Nescafe 3 в 1™, закріплення позицій лідера в сегменті кави-міксів
2. Створення вірусної PR кампанії, що сприяє соціалізації бренду
Рішення:
1. Розробка і створення унікального вірусного веб проекту http://ideax-nescafe.com.ua/, завдяки якому талановиті молоді люди мають можливість втілити свої ідеї у життя.
2. Офф-лайн підтримка проекту: за підтримки Міністерства освіти і науки України.
3. Розміщення інформаційних матеріалів у ВНЗ України.
4. Організація і проведення фіналу проекту у вигляді TV-шоу за участі українських знаменитостей.
Оцінка і аналіз:
1. Проект має позитивну репутацію серед молоді України (студенти, викладачі).
2. Цільова аудиторія в динаміці від R ≤ 60 000 осіб.
3. Більше ніж 112 розміщених матеріалів у засобах масової інформації.
4. Створено понад 100 організованих спільнот учасників проекту в соціальних мережах.
5. За роки реалізації проект підтримали Олег Скрипка, Павло Шилько, Катерина Серебрянська, Ірина Мерлені, Олег Собчук, Олена Шоптенко та інші.
Результати втілення ідей:
- 2009 рік - Андрій Ткачук і його друзі відкрили скейт і BMX-парк у Львові.
- 2010 Оксана Замрій зняла повнометражний художній мультфільм «Книга тіней».
- 2010 Володимир Альмужний відкрив Молодіжний Громадський Клуб «Надія» в СМТ Згурьєвка.
- 2010 Георгій Стрєлков відкрив мотузковий парк у Харкові «S- Park».