Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing

Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2010
Проект: День захисника Nescafe™
(національні тренінги для торгових представників компанії Nestle в Україні )
Замовник: Nescafe™, компанія Nestle в Україні

Цілі та завдання:
1 . Провести результативний цікавий тімбілдінг (побудова корпоративної команди) для торгових представників компанії Nestle Україна.
2 . Підвищення лояльності та корпоративної відповідальності торгових представників компанії Nestle Україна .

Рішення:
1 . Розробка і проведення тімбілдінга "День захисника", присвяченого Дню захисника Вітчизни - 23 лютого.
2 . Розробка і виробництво супровідних матеріалів проекту.

Оцінка та аналіз проекту:
1 . Проект був організований для 1322 торгових представників в 14 містах України.
2 . Проект отримав високу оцінку компанії Nestle в Україні, як з організаційної сторони, так і з боку поліпшення ефективності торгового маркетингу та корпоративної культури торгових представників компанії.