Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2010
Проект: "Новорічний для ТМ Кефірчик від Фанні ™"
Замовник: Фанні ™, компанія Лакталіс-Україна
Цілі та завдання:
1 . Презентувати новий продукт в лінійці продуктів Фанні™ Кефірчик батькам і дітям, з акцентом на його смакові і корисні якості.
2 . Підвищення загального рівня лояльності до бренду Фанні™, яка дарує свято.
Рішення:
1 . Безкоштовне розповсюдження зразків продукції під час новорічних вистав батькам дітей від 3 до 6 років.
2 . Організація та впровадження в новорічні вистави анімаційних зон за участі героя бренду - корівки Фанні™.
Оцінка і аналіз:
Проект проходив у 8 регіонах України, обрані найбільш відвідувані локації, організована дегустація для більш ніж 350 000 дітей.
Результат:
Проект "Новорічний", розроблений компанією "О2 " - це високий ступінь ефективної взаємодії зі споживачем.