Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2009
Проект: "Новорічний для Сандорик™"
Замовник: Сандорик™, компанія « Сандора»
Цілі та завдання:
1 . Формування лояльності до Сандорик™ серед обраної цільової аудиторії.
2 . Інформування споживачів про запуск нових смаків в лінійці Сандорик™, насичених вітамінами і корисними елементами.
3 . Формування у споживачів ототожнення Сандорик™ зі святом і здоровим способом життя.
Рішення:
1 . Введення героя "Сандорик" в новорічні вистави.
2 . Введення героя Сандорика в сценарії інтермедії новорічних ялинок у 8-ми обласних центрах України в якості головного персонажа або ведучого.
3 . Проведення з дітьми та батьками веселих ігор та конкурсів.
4 . Організація медійної підтримки новорічних вистав з Сандорик™.
Оцінка і аналіз:
Більше 420 000 дітей взяли участь у святі, половина яких отримали в подарунок новий продукт: продегустували нові смаки від Сандорик™.
Результат:
Високий ступінь ефективної взаємодії з героєм Сандорик™: привабливість, довіра, емоційність, корисність для здоров'я.