Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2010
Проект: "Приходьте з мрією!"
Замовник: банк ВТБ
Цілі та завдання:
1 . Інформування споживачів про пакети банку ВТБ шляхом проведення безкоштовних консультацій.
2 . Збільшення довіри до продуктів банку ВТБ.
Рішення:
1 . Проведення промо-акції з консультування населення України.
Оцінка та аналіз:
1 . Акція проходила в 9 містах України: Донецьк, Дніпропетровськ, Київ, Харків, Львів, Одеса, Запоріжжя, Сімферополь, Севастополь.
2 . В акції було задіяно 66 торгових точок; 132 промо-команди.
Результат:
За час проведення акції консультацію отримали більше 100 000 осіб, розповсюджено більше 200 000 шт. інформаційних матеріалів.