Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2010
Проект: "Новорічний для Світоч ™"
Замовник: Світоч™, компанія Nestle в Україні
Цілі проекту:
1. Підвищення лояльності споживачів до продуктів Світоч™.
2. Інформування споживачів про нові продукти Світоч™, завдяки створенню найбільшої шоколадної ялинки в Україні.
3. Створення інформаційних приводів для PR кампанії Світоч™.
Рішення:
Для проведення проекту Новорічний для Світоч™ були обрані найбільші майданчики в 2-х ключових обласних центрах України: Київ та Львів.
Київ:
1. Створення унікальної найбільшої в Україні новорічної шоколадної ялинки (більше 4,5 м. заввишки) з продукції Світоч™.
Статус Світоч™ - Офіційний партнер Головної новорічної ялинки України.
2. Розроблені і виготовлені оригінальні інформаційно-подарункові матеріали: новорічна листівка і розфарбовка.
3. Організовано введення персонажів Світоч™ в основну новорічну програму вистави.
Львів:
1. Розроблено сценарій інтермедії з поширенням інформаційних матеріалів і подарунків від Світоч™.
Результати проекту:
1. Первинне охоплення проекту: 170 000 осіб
2. Упродовж проекту ≤ 90 000 осіб отримали подарунок від Світоч™.
3. Кількість розповсюджених інформаційних матеріалів: 84500 шт.
4. Проект отримав колосальну інформаційну підтримку центральних і регіональних ЗМІ - 8 новинних сюжетів на центральних каналах, більше 50 публікацій в Інтернет та друкованих ЗМІ.