Категорія: соціальний маркетинг
Рік: вересень 2009 - квітень 2013
Проект: "Абетка харчування"
Замовник: Nestle Healthy Kids™ компанія Nestle в Україні
Цілі і завдання проекту:
1 . Формування розуміння споживачами цінностей і соціальної відповідальності компанії Nestle в Україні - світового лідера у виробництві продуктів харчування.
2 . Формування знань та потреб у здоровому харчуванні та способі життя у споживачів.
Рішення:
1 . Розробка унікальної для України програми з навчання основам правильного харчування для дітей молодшої школи (Nestle Global Kids Program у рамках корпоративної стратегії "Створюючі Спільні цінності").
2 . Проведення національної PR кампанії з впровадження проекту і навчання педагогів та батьків.
Етапи проекту:
1 . Збір креативної групи програми: 13 унікальних фахівців, науковці, нутріціологи, педагоги, дизайери, фотографи,психологи, бітьки, маркетологи тощо.
2 . Формування пілоту, базового майданчику для впровадження проекту, завоювання лояльності, створення базових фан зон програми серед освітян та батьків.
3 . Впровадженя: проведено більше 42 національних та локальних інформаційно-освітніх заходи для освітян України із загальним охопленням більше 9000 осіб.
4 . Інформація, статті, приклади відкритих уроків за програмою були розміщені на 27 спеціалізованих освітніх та інформаційних ресурсах.
5. Системне дослідження думок стейкхолдерів: опитування батьків, дітей та вчителів 2 рази на рік
Результати:
44 824 українських родини пройшли базову програму з нутриціології (наука про харчування) в максимально доступній формі - варіативній освітній програми для 1-4 класів!
з 454 шкіл учасниць 99,8 % споживачів (і педагогів, і дітей і батьків) висловили бажання продовжити навчання.
Програма отмала вищу оцінку колегії МОН України і має ГРИФ "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" за №1/11-13626 від 05.09.2013 року