Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2008
Проект: "Дитинство - територія безпеки"
Замовник: AES Київенерго та AES Рівнеенерго
Цілі та завдання:
1 . Знизити кількість нещасних випадків серед школярів молодших класів, викликаних впливом електричного струму.
2 . Підвищити знання цільової аудиторії про місію та цінності компанії.
3 . Підвищити лояльність цільової аудиторії до продуктів компанії AES Київенерго та AES Рівнеенерго.
Рішення:
1 . Розробка навчального матеріалу для уроків з основ електробезпеки (діти 6-10 років) : створення Героя, брендованих супровідних навчальних матеріалів.
2 . Впровадження даних матеріалів в шкільну програму для учнів 1-4 класів (Рівненська та Київська області).
3 . Створення інформаційних приводів для проведення PR кампанії.
Оцінка і аналіз:
1 . Сформовано ініціативну команду педагогів, які активно використовують матеріали для уроків, розроблених компанією О2.
2 . Під час проведення уроку використовуються інформаційні матеріали проекту «Дитинство - територія безпеки» - плакати, що ілюструють правила поведінки з електроприладами.
3 . Кількість первинних контактів - 22277 осіб, вторинних - 1357422 осіб.
4 . Результати PR кампанії: 11 телевізійних сюжетів у новинах, більше 30 публікацій в Інтернет та друкованих ЗМІ.
5 . Затребуваність проекту доводить той факт, що в компанію О2 досі приходять заявки на продовження проведення проекту.
Результати проекту:
У період з 2008 по 2009 роки у зазначених областях не зафіксовані нещасні випадки, викликані впливом електричного струму, серед дітей молодшого шкільного віку (6-10 років).