Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2009
Проект: "Давай, покажи себе!"
Замовник: Nescafe 3 в 1™, компанія Nestle в Україні
Цілі і завдання акції:
1. Інформування споживачів про нові смаки Nescafe 3 в 1™ - Turbо, Origunal, Creamy.
2. Подолати у цільової аудиторії страх проявити себе і показати себе суспільству, що в подальшому впливає на формування лідерських якостей і впевненості в собі у молодого покоління.
Рішення:
1 . Проведення інформаційної кампанії "Давай, покажи себе!" Для Nescafe 3 в 1™ у вигляді центрів продажів в 11 містах України на найпопулярніших локаціях 28 ВНЗ, 27 супермаркетах і 26 ринках України.
2 . Розробка і виробництво супровідних матеріалів інформаційної кампанії, що відрізняють локації Nescafe 3 в 1™ від інших ТМ, і максимально привертають увагу споживачів.
3 . Проведення в рамках інформаційної кампанії "Давай, покажи себе!" - "Дня MTV".
Оцінка і Аналіз:
Первинна аудиторія інформаційної кампанії "Давай, покажи себе!" Для Nescafe 3 в 1™ - 1040000 осіб.
На каналі МTV вийшло 12 ефірів "День МTV з Nescafe 3 в 1™".
Загальна аудиторія інформаційної кампанії "Давай, покажи себе!" Для Nescafe 3 в 1™ - 11 млн. осіб.