Керуючий партнер Групи соціально бізнесу О2 Октябрина Лісовська взяла участь у засіданні круглого столу «Нові перспективи захисту прав споживачів в Україні»
«Одне з найбільш обговорюваних питань в етиці бізнесу - питання про те, чи є підприємства морально відповідальними суб'єктами? Іншими словами, чи повинен бізнес прагнути до чогось, окрім максимізації прибутку? Чи є у бізнесу обов'язки перед суспільством, такі, наприклад, як забезпечення зайнятості, усунення дискримінації, недопущення забруднення навколишнього середовища та інше. І що готові дати споживачі натомість?» - саме ці питання підняла керуючий партнер Групи соціально бізнесу О2 Октябрина Лісовська у своїй доповіді «Соціальна відповідальність бізнесу: підходи до захисту прав споживачів»під час засідання круглого столу«Нові перспективи захисту прав споживачів в Україні».
Круглий стіл був організований Всеукраїнською федерацією споживачів «ПУЛЬС» та Київським національним торговельно -економічним університетом ім. Гетьмана за підтримки МФ «Відродження».
В рамках круглого столу також обговорювалися питання актуальних проблем суспільного життя в сфері захисту прав споживачів в Україні, зокрема у сфері фінансових послуг, товарів і послуг медичного призначення, послуг мобільного зв'язку, інформаційних послуг і т. д. Крім того, вперше на публічне обговорення було винесено пропозицію про створення СПОЖИВЧОГО КОДЕКСУ в Україні.
Серед учасників дискусії - представники НБУ та урядових органів, провідні фахівці та експерти з питань розвитку фінансового та інших секторів споживчого ринку, педагоги, вчені, громадські діячі, активісти організацій громадянського суспільства.
Результати круглого столу будуть опубліковані в засобах масової інформації та Інтернет-ресурсах організаторів заходу і доведені до всіх зацікавлених сторін.
Група соціального бізнесу О2 висловлює особливу подяку організаторам заходу Наталії Притульській, першому проректору КНТЕУ, професору, д.т.н., президенту ВФС «ПУЛЬС» та Наталії Бородачовій, Віце-президенту ВФС «ПУЛЬС» за запрошення та надану можливість участі у круглому столі.
Круглий стіл відбувся в рамках заходів, присвячених Всесвітньому Дню прав споживачів, який відзначається 15 березня 2014 року. Користуючись нагодою, вітаємо всіх споживачів і захисників їхніх прав з наступаючим святом!