Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing

«Нічого не зміниться, доки ми не відчуємо себе відповідальними за те, що відбувається всередині нас, навколо нас, поряд із нами!»


Це стало ключовим меседжем засновника і керуючого партнера Группи соціального бізнесу О2  Гліба Лісовського під час  Саміту молодіжних організацій, який відбувся 9 листопада 2013 року на базі Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» і був організований міжнародною молодіжною організацією AIESEC.

Саміт зібрав близько 100 представників молодіжних НКО в Україні, які представили свої організації та проекти з метою пошуку шляхів для позитивних змін у суспільстві. Протягом 2-х днів професійні спікери ділилися з учасниками своїм багаторічним досвідом ведення соціально відповідального бізнесу.

На початку свого виступу Гліб Лісовський зазначив: «Важливо усвідомлювати, що соціальна відповідальність починається, в першу чергу, з кожного з нас. Відповідальність – суб'єктивний обов'язок відповідати за вчинки і дії, а також їх наслідки. Кожна наша дія пов'язана 7 мільярдами зв'язків глобально і 40 мільйонами локально. Всього за 130 попередніх років ми перевищили всі можливі темпи експоненціального зростання Землі як моделі. Очевидні сучасні наслідки – екологічна, економічна та моральна кризи. Це змушує кожного замислитися й усвідомити взаємну відповідальність за сталий розвиток планети, інакше всі декларовані терміни, ідеї та політики залишаться тільки красивою концепцією на папері й не більше!».

Засновник «Групи соціального бізнесу О2» нагадав, що соціальний маркетинг – це напрям, що використовує інструменти маркетингу для поліпшення життя як окремих людей, так і всього суспільства в цілому. Спершу соціальний, етичний маркетинг був спрямований на переконання людей займатися спортом, правильно харчуватися, кинути палити тощо. Нині під терміном «соціальний маркетинг» також розуміють діяльність комерційних компаній, яка спрямована на одночасне просування бренду і соціальних цінностей.

Соціальний маркетинг – це технологія вирішення соціальних проблем, яка відкриває нову еру: «творчого суспільства і духовного маркетингу» і для бізнесу, і для суспільства, і для держави.  Оскільки, цінним кінцевим продуктом соціального маркетингу є поліпшення життя як окремих людей, так і всього суспільства.

Концепція соціального маркетингу імплементується в усі сфери та інституції. Його суть – задоволення потреби жити в стійкому суспільстві: безпечному для життя, такому, що надає всі ресурси для задоволення потреб етичної людини.

«Аби успішно розвиватися в сучасному світі, організації мають оновлюватися. Рушійною силою всіх змін є ініціативна та освічена молодь. Група соціального бізнесу О2 працює в дуже динамічній галузі. Ми усвідомлюємо, що виховання і навчання молодих спеціалістів сьогодні – це стійкість і успіх у майбутньому. Ми підтримуємо проекти, спрямовані на освіту, розвиток дітей, здоровий спосіб життя, захист навколишнього середовища, розробку проектів доступних продуктів і послуг, охорону здоров'я», – сказав Г. Лісовський, представляючи свою компанію.

Завершуючи виступ, керівник О2 Social Business Group закликав учасників замислитися, як найбільш ефективно витрачати власні сили і час. Як створити успішне, стійке підприємство або організацію, щоб вони проіснували максимально довго і при цьому принесли користь суспільству.

Крім Гліба Лісовського спікерами Саміту виступили: Павло Шеремета – президент Київської школи економіки та заступник Голови Глобальної ради з питань України на Всесвітньому Економічному Форумі, Сергій Шахов – засновник і президент Інституту демократичного суспільства, Олег Давиденко – менеджер КСВ, ТОВ «МЕТІНВЕСТ ХОЛДИНГ», Олександр Загнибіда – менеджер проектів КСВ компанії «САН ІнБев-Україна» та інші.

Історія. Ідея Саміту виникла два роки тому в лідерів 3-х активних молодіжних організацій України – AIESEC, JCI та Європейського молодіжного парламенту. Вперше в Україні керівники 20 найбільших і найактивніших громадських молодіжних об'єднань зібралися разом для того, щоб створити спільне бачення своєї діяльності та визначити напрями спільного розвитку в контексті розвитку України.


Прес центр