Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing

Група соціального бізнесу О2 ініціювала бліц-опитування соціальних підприємців. 17 квітня 2014 року на наші питання відповідав Юрій Лопатинський


Для стійкого розвитку держави важливо ділитися досвідом та знаннями експертів та практиків соціального підприємництва. 

17 квітня 2014 року на питання відповідав  Виконавчий директор ГО «Народна допомога», керівник соціальної пекарні  «Горіховий дім», Юрій Лопатинський:

1. Що ви вкладаєте в поняття «соціальна відповідальність бізнесу»? 
 Соціальна відповідальність бізнесу - це коли бізнес відповідальний за процеси соціуму, у якому він існує.

2. Чому Ви вирішили займатися соціальним підприємництвом? 
Рішення займатися соціальним підприємством було спричинене потребою фінансування діяльності громадської організації у сфері надання послуг соціально незахищеним групам населення.

3. Ваше найвагоміше досягнення у сфері соціального підприємництва? 
Пекарня Горіховий дім, яка працює і розвивається.

4. Чи маєте ви підтримку з боку держави і яку саме? 
Не маємо.

5. З якими труднощами Вам доводиться зіштовхуватись у своїй діяльності?
Персонал.

 6. Якими рисами повинен володіти соціальний підприємець?
Лідерсько-управлінськими.
Прес центр