Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing
Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2011
Проект: святкування Дня сім'ї та Дня матері
Замовник: Київська міська державна адміністрація
За підтримки: Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
Фандрайзер: Компанія О2

Цільова аудиторія: жителі м. Києва та київської області, гості столиці ≤ 0,5 млн. осіб.

Цілі та завдання:
1 . Проведення масштабного, популярного, соціального проекту під державним патронатом із залученням широкої громадськості та ЗМІ.
2 . Залучення додаткових джерел фінансування заходу за рахунок коштів меценатів і компаній з високим рівнем соціальної відповідальності.

Можливості для партнера:
1 . Використання іміджу і статусу проекту та ролі компанії-партнера як потужного інформаційного приводу для PR кампанії.
2 . Можливість проведення власних інформаційних активностей в рамках заходу.

Рішення:
1 . Для проведення святкового заходу до Дня сім'ї та Дня матері було обрано одне з найпопулярніших місць відпочинку киян та гостей столиці - Арка Дружби народів.
2 . Залучення до проекту компаній, які реалізують політику соціальної відповідальності бізнесу перед суспільством і державою в Україні.
3 . Розповсюдження інформаційних матеріалів проекту: афіші (формат А1 - 1000 штук); листівки (єврофлайєр-запрошення, 10 000 штук); метролайти (50 штук).
4 . Розробка і реалізація шоу-програми заходу з нагородженням переможців конкурсів "Сім'я року" та "Диво- дитина", Гала-концерт.
8 . Потужна підтримка проекту популярними теле, радіо , друкованими ЗМІ , Internet -ресурсами .
9 . З боку державних та експертних структур Партнерами заходу виступили: МОНСМС України, Київська міська державна адміністрація, UNISEF , OBCЄ.

Результати:
1 . Первинне охоплення (Reach) проекту: 80 000 осіб (кількість відвідувачів заходу протягом дня).
2 . Вторинне охоплення (Reach+) більше 20 млн. осіб в Україні дізналися про проведення свята Дня сім'ї та Дня матері за участю Партнерів.
3 . 52 сім'ї міста Києва були нагороджені цінними призами, серед них 16 багатодітних сімей (більше 5 дітей в сім'ї), 6 пар, які прожили в шлюбі 50 років.
4 . Під Аркою Дружби народів вперше була проведена публічна весільна церемонія - народилася нова українська сім'я.
5 . Переможці всеукраїнського конкурсу "Диво- дитина" (10 осіб) братимуть участь у зйомках програм "X-Фактор".
6 . На центральних каналах України вийшло 12 сюжетів і більше 40 публікацій в Інтернет-виданнях, присвячених святкуванню Дня сім'ї та Дня матері в Києві.