Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing

Категорія: соціальний маркетинг
Рік: вересень 2009 - грудень 2010
Проект: "Абетка харчування"
Замовник: Nestle Healthy Kids™ компанія Nestle в Україні

Цілі і завдання проекту:
1 . Формування розуміння споживачами цінностей і соціальної відповідальності компанії Nestle в Україні - світового лідера у виробництві продуктів харчування.
2 . Формування розуміння у споживачів необхідності вести здоровий спосіб життя.

Рішення:
1 . Розробка унікальної для України програми з навчання основам правильного харчування для дітей молодшої школи (Nestle Global Kids Program у рамках корпоративної стратегії "Створюючі Спільні цінності").
2 . Проведення національної PR кампанії з впровадження проекту і навчання педагогів та батьків.

Оцінка і аналіз:
1 . Цільова аудиторія проекту - діти 6-8 років та їх батьки.
2 . За два роки первинне охоплення програми - 9000 дітей, вторинне - більше 27 000 школярів молодших класів.
3 . Проведено більше 10 національних та локальних навчальних програм для освітян України із загальним охопленням більше 800 осіб.
4 . Інформація, статті, приклади відкритих уроків за програмою були розміщені на 27 спеціалізованих освітніх і маркетингових ресурсах.

Результати:
9000 українських сімей пройшли базову програму з нутриціології (наука про харчування) в максимально доступній формі. 99 % споживачів (педагогів, дітей і батьків) висловили бажання продовжити навчання. Програма реалізована за підтримки Міністерства освіти і науки України. До 2011 року понад 200 навчальних закладів України висловили бажання взяти участь у програмі.