Розробка соціальних
брендів та проектів
O2 - Social Brand Building Solutions O2 - Integrated Marketing Communications O2 - Internet Marketing O2 - Direct Marketing


Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2010
Проект: "Велике Великоднє диво для Світоч™"
Замовник: Світоч™, компанія Nestle в Україні

Цілі та завдання:
1 . Створення масштабного свята Світоч™.
2 . Створення інформаційного приводу для PR кампанії Світоч .
3 . Підвищення лояльності і стимуляція корпоративного духу співробітників ЗАТ "Світоч".

Рішення:
1 . Використання методу об'єктивних символів: для максимальної асоціації зі святом Великдень була обрана дата проведення 1 квітня 2010 року (враховуючи регіональну специфіку).
2 . Створення інформаційного приводу - виготовлення найбільшого в Україні Пасхального Шоколадного Яйця (1,4 м. заввишки!), розпис якого здійснили діти співробітників ЗАТ "Світоч".
3 . В якості подарунка до свята Великодня співробітники ЗАТ "Світоч" отримали театралізовану виставу та набори найкращих українських солодощів, а також символ свята - маленькі шоколадні яйця від Світоч™.

Оцінка і аналіз:
31 публікація в засобах масової інформації про Проект "Велике Великоднє диво" від Світоч™.

Охоплення проекту: більше 2 млн. осіб.

Результат:
Велике Великоднє диво передали в будинок сиріт при церкві Святої Покрови.